Lite fler från Venedig

Vet inte riktigt vad som hände med kvalitén på bilderna nu när jag laddade upp... Menmen 
 
Foto | |
#1 - - Sabina:

Vad fint det ser ut :)

#2 - - kmstyle:

åh vad vackert det är där! :)

#3 - - Sussi:

Vad vackert.

#4 - - Anna:

Åh vad underbart:) vilka fina bilder och vilka färger!

#5 - - Anna:

Åh vad underbart:) vilka fina bilder och vilka färger!

Svar: Tack så mycket!!
louise.c

#6 - - Robex Lundgren:

coola bilder

Svar: Tack!
louise.c

#7 - - Marie Bergman - Om livet på Cypern:

Fina bilder :) Jag har också varit där, måste nog åka dit igen tror jag med min sambo också :)

#8 - - Venice:

Blir så avundsjuk så jag vill gråta!! :D

#9 - - Malin:

Sååå fint! Var i Venedig i våras, hade praktik där genom skolan. Shit vilken häftig stad!! :)

#10 - - Elina:

Åååh, Venedig var jag i när jag var runt 6 år så kommer inte ihåg så mycket men så vackert!
Får jag fråga vad du fotar med? :)

Svar: Jasså? Ja det är väldigt fint!!Absolut! Jag fotar med en Canon 600D! Just dessa bilder har jag tagit med standardobjektivet 18-55mm men använde mestadels mitt fasta 50mm! Kram
louise.c

#11 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Vackert! Jag vill också ut och resa, helst nuuuu...

Svar: Det är jättefint där! Haha jag med... Det var i somras jag var där! Det är nu i den gråa hösten som man längtar iväg ju..
louise.c

#12 - - Emiza:

så fina bilder

Svar: Tack!!
louise.c

#13 - - Louise - vitmossa:

åh venedig verkar så otroligt fint!

#14 - - Tess:

Men åh, vad vackert! :D Kram

#15 - - biggeros:

Fina bilder!! Har själv i Venedig, men blev lite besviken på att det var så många turister och det var kö till gondolerna och dyrt!!

Svar: Tack!! Ja jag håller mer, det var lite jobbigt med alla människor man krockade in i!!
louise.c

#16 - - Fani:

Åh, grymt fina bilder verkligen! Alltid velat åka dit, verkar vara så jäkla fint där :)

Svar: Tack!! Ja det var jättefint!
louise.c

Upp